LOADING

Background Image

Serwis

Twoje bezpieczeństwo w naszych rękach

jlg_service_partner

Konserwacja i naprawy

Podesty robocze istotnie zwiększają bezpieczeństwo przy pracach na wysokości, jednak pod warunkiem, że są eksploatowane zgodnie ze swoim przeznaczeniem i podlegają okresowej kontroli technicznej. Zasadniczą kwestią jest w tym wypadku, powierzenie ich konserwacji i napraw wykwalifikowanemu serwisowi z odpowiednimi uprawnieniami. Przeglądy i naprawy powinny być wykonywane zgodnie z dokumentacją DTR oraz w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki (Dz.U. 2003 poz. 1890). Wszyscy nasi serwisanci są przeszkoleni przez producenta maszyn, są wyposażeni w specjalistyczne narzędzia i posiadają uprawnienia UDT do konserwacji i napraw podestów roboczych.

Prowadzimy serwis podnośników marek:

Aplikacja QRmaint – Bądź na bieżąco

Zapewniamy bezpłatny dostęp do mobilnej aplikacji QRmaint, dzięki której będziesz mógł wygodnie i szybko uzyskać naszą pomoc. Wystarczy zeskanować kod QR na urządzeniu, aby uzyskać dostęp do historii napraw, wysłać zgłoszenie, zapytać o poradę techniczną. W aplikacji możesz śledzić na bieżąco postęp prac i komunikować się z osobą prowadzącą Twoje zlecenie. Nie musisz gromadzić dokumentacji – wszystkie dokumenty, łącznie z instrukcją i protokołami napraw są dostępne z poziomu aplikacji.

Kontrakt serwisowy

Naszym klientom polecamy usługę PODSTAWOWEGO KONTRAKTU SERWISOWEGO, w którym przejmujemy pełną opiekę nad urządzeniem, dbając o terminowe przeglądy i badania UDT. Jako rozszerzenie, oferujemy ROZSZERZONY KONTRAKT SERWISOWY, który w rocznej opłacie ryczałtowej obejmuje także wszelkie naprawy i koszty ewentualnych części zamiennych. Skontaktuj się z naszym serwisem w celu uzyskania oferty dla siebie. Aby zlecić naprawę lub przegląd konserwacyjny skorzystaj z formularza, lub napisz do nas na adres serwis@uplift.com.pl

RESURS

Każdy by chciał aby jego sprzęt pracował wiecznie. Niestety, nawet najbardziej niezawodne urządzenia podlegają zużyciu. Jeśli nie miałeś nigdy żadnej poważnej usterki nie oznacza to że twoje urządzenie jest bezpieczne. Ten spadek przydatności określa się resursem. Resurs to parametry używane do określenia stanu technicznego urządzenia. Osiągnięcie określonych wartości, np czasu eksploatacji może oznaczać konieczność wykonania remontu generalnego urządzenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, każde urządzenie MUSI mieć RESURS. Świadczymy szeroką gamę usług związanych z ustaleniem resursu dla danej maszyny oraz wykonujemy przeglądy specjalne i remonty generalne urządzeń. /fot.resurs/ Jeżeli posiadasz podest marki JLG możesz być spokojny - wspólnie z producentem zdefiniowaliśmy wymagania resursowe. Wystarczy tylko że się do nas zwrócisz i podasz numer fabryczny swojego urządzenia. Jeżeli używasz podestu innej marki to resurs maszyny niekoniecznie został określony jest przez producenta. W takim wypadku pomożemy Ci go odtworzyć na podstawie dokumentacji serwisowej. Jeśli taka dokumentacja nie jest dostępna lub resurs nie był prowadzony - wykonamy przegląd specjalny. W ramach takiego przeglądu ocenimy stan techniczny całego urządzenia, a zwłaszcza konstrukcji nośnej. Na tej podstawie będziesz wiedział czy możesz bezpiecznie używać maszyny oraz jak długo i w jakich warunkach. Napisz na serwis@uplift.com.pl

Remont generalny

Druga szansa dla Twojego urządzenia. Po osiągnięciu granicznych wartości resursu, np po upływie 10lat, urządzenie musi zostać definitywnie wycofane z eksploatacji. Wyjściem z tej sytuacji jest przeprowadzenie remontu generalnego urządzenia. W ramach tej usługi, maszyna jest rozbierana na poszczególne elementy. Elementy konstrukcji oraz połączenia są prześwietlane. Niektóre z elementów mogą zostać wymienione, inne mogą zostać zastosowane ponownie. Przed wykonaniem remontu przeprowadzamy wstępną wycenę i uzgadniamy ją z użytkownikiem. Po wykonanym remoncie wystawiamy certyfikat jakości, określający zakres wykonanych prac i gwarancję poprawności wykonania. Wyremontowana maszyna zaczyna z nowym resursem nowe życie.